Post by freefecebeplab on Feb 5, 2022 18:25:53 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stylist Girl: Make Me Fabulous ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stylist Girl: Make Me Fabulous IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod meer bron ▞▞▞
▞▞▞ Stylist Girl: Make Me Fabulous 2022 version ▞▞▞
Het spel voor mijn kleindochter zegt dat het een leuk spel is, maar soms verveelt ze zich en zou ze willen dat er meer opties waren
Deze app is spectaculair. Serieus, het is leuk, ik moest vier sterren beoordelen omdat geen enkele app perfect is, maar ik ben dol op de app
Ik kan de instellingsbalk niet vinden, dus ik kan de vreselijke, luide muziek niet uitzetten. Het menu van het spel is slecht ontworpen. Ik wou dat alles in hetzelfde menu stond, maar ze zitten in verschillende vakken, dus je moet meerdere gebieden binnenkomen en verlaten voor hetzelfde type kleding (zoals jurken in 4 verschillende categorieën en je moet ze elk afzonderlijk in- en uitstappen om te vinden hen). Er zijn ook veel advertenties, maar dat vind ik niet erg. De game heeft potentie, maar op dit moment is het gewoon verschrikkelijk om te spelen.
Een goede stijlvolle app...... Maar veel advertenties en meer en meer moeten ontgrendelen. Maar goed gedaan graphics en veel nieuwe variëteiten ..... goede app jongens genieten .....
ik hou ervan het is zo interessant ik hou van het spel ik hou ervan om een stylist te zijn net als zij ik hou zo veel van het spel dat ik een stylist voor de hele wereld wil worden in een modieuze stijl en ook een modeontwerper en een ontwerp wil maken mooie jurk voor succes in mijn leven en ik weet zeker dat ik een goede modeontwerper en stylist zal zijn dingen die me kunnen helpen om
Ik gaf 4 sterren omdat ons model en andere modellen worden vergeleken en dan zullen de resultaten komen. Maar wat is het probleem betekent dat mijn model mooi is in vergelijking met andere modellen, maar je geeft een 1e prijs voor het slechtste model.
Deze game is supper supper fun het zit vol spanning maar er is een app die gecorrigeerd moet worden! (je eerste date) er wordt verondersteld dat er iemand is om de man op de date te vertegenwoordigen of om met een man te snappen. Het spel is eigenlijk niet zo slecht. Nog een ding is dat alle plaatsen open zijn, dat is echt geweldig. Ik hou echt van de game, het bedenken van nieuwe klanten voor verschillende gelegenheden 😘😘 om te laten zien hoe ik deze game echt leuk vind.
Echt super leuk zeker een aanrader alleen hoe kan je van je huidskleur veranderen? Doe vooral bij mij een duimpje omhoog als je het met mij eens gebogen 😉
Het is eigenlijk interessant, maar wanneer de advertenties komen, is het frustrerend.
Het is een heel leuk spel. Ik geniet er echt van, maar er zijn te veel advertenties 😵😵 en alles is vergrendeld, daarom geef ik 4 sterren. Maar dit is echt een leuk spel 👍👍
het blijft hangen zelfs voordat het speelt het gaat uit de app krijg wat veranderingen en het irriteert me zo erg en het is zo vervelend omdat het uit de app gaat en ik voel me zo geïrriteerd
Het is zo leuk spel ik geef het 5 ster
Ik vind deze app niet leuk omdat ik geld moet betalen voor veel items en te veel advertenties. Het is mijn moeder smartphone
Stylist Girl: Make Me Fabulous Įprastos temos vlvb
Deze game is goed, maar kleren zijn op slot
Stylist Girl: Make Me Fabulous Pro příležitostné hráče rxl
Beste spel . Mooie jurken, maar veel van deze dingen zijn vergrendeld, zelfs make-up en make-up zou goed moeten zijn, maar de jurken zijn geweldig, maar deze game verveelt me. Ik heb het 10 geïnstalleerd en om 12 uur verwijderd. Ik verveel me!
Dit is een erg leuk spel, maar slechts enkele jurken zijn 🔓 ontgrendeld ...................................... ................. ................................................. ...............................👌
Ik hoop dat het een leuk spel is
Het is een fantastische game die ik ooit heb gezien, alles is perfect en niet vergrendeld je kunt de items ook kopen door video's te bekijken. de graphics zijn geweldig, hou van het spel.
Het is een leuk spel, maar alle opties zijn uiterlijk en het is het slechtste spel
Echteuk ik weet niet waar mensen over zeuren
Stylist Girl: mach mich schön Gelegenheitsspiele dbf
De advertenties maken me gek. Oké niet zo gek, maar ze irriteren me enorm
spelt, van, tekeningen en schilderijen
Dit is een erg goede app, zoveel functies, het is leuk
Het is zo verslavend, erg leuk... maar er verschijnen gewoon zoveel advertenties die zelfs niet nodig zijn!
Heel leuk spel Ik heb zoveel plezier dat ik het de hele dag speel, maar er zijn ook veel advertenties, maar het is oké.😀
Geweldig, hoewel het traag was en de meeste dingen op slot waren?
Ik vind het echt leuk, maar de advertenties en de outfits die sommige make-up, haarkleur zijn met advertenties, dus je kunt dit verwijderen 😊
Ik vind het een heel mooi spel en ik hou van alle jurken, alsjeblieft van je mobiele gegevens, er zal geen advertentie zijn
Zeer interessant spel, maar hoe kan ik de andere makeups ontgrendelen?
Deze game is geweldig, maar je zou wat meer functies moeten toevoegen, zoals de klant kan bellen, stijlvol vragen of ze gratis is of niet
Het is een goed spel mooie jurken mooie make-up betekent dat alles uitstekend is, maar er zijn zoveel dingen op slot, dus je zou eraan moeten werken, anders is het een heel goed spel
Dit spel is zo leuk Ik vind het heel leuk dat je zoveel klanten hebt en je cadeaus kunt krijgen. Het enige is dat je dingen met munten moet kopen, daarom geef ik het een 💖💖💖💖💖
Dit spel is geweldig, installeer het alstublieft. Maar het enige waar ik een hekel aan heb, zijn advertenties
Vreselijk. Waarom een score voor haar geven als je de speler niet eens toestaat het haar van het model elke keer te veranderen? Daarnaast scoor je voor make-up, en heb je geen keuze in hoeveel make-up er voor elke look kan worden gedaan...je mag ofwel eyeliner en blush doen, of mascara en lippen (en de spel kiest voor jou). Je moet ook kunnen zien hoe de kleding er op het model uitziet voordat je je ertoe verbindt ze te kopen. En veruit de meeste advertenties van alle games die ik ooit heb gespeeld.
het is zo cool en leuk, mijn zus is zo blij vanwege dit spel
Endless Fables 2: Frozen Path Piedzīvojumu spēles file
Stylist Girl: Make Me Fabulous Thông thường ajt
Dit spel is echt gaaf! Ik heb echt zo kuchen plezier!!! en ik ben echt blij dat ik in Fist Place in de beste stylist zit! bedankt voor het bouwen van dit spel, we hebben zoveel plezier!!! installeer het alsjeblieft en als het begint, zullen jullie het geweldig vinden en leuk vinden !!! Dit is het beste spel dat ik ooit heb gehad..... Je gaat dit doen, creëer je eigen stijl en make-ups en als het een lachend gezicht is, druk er dan op en als het verdrietige gezicht is, druk er dan niet op! want als je op het droevige gezicht drukt, maak je een fout, maar dat is OK
Dit spel is zooooo saai. De personages zijn zo lelijk en de belangrijkste componenten zijn niet beschikbaar.
Ik vind dit spel super! Het is allemaal en alles is ontgrendeld, geweldig, maar slechts EEN VERKEERDE is dat het (KARAKTER) niet leuk is .... Dus, plsss😰😰😰
ik hou van dit spel, maar het is best moeilijk voor mij omdat ik op de computer speel, maar verder is het goed
Toont constant dezelfde advertenties en duurt ongeveer 4 minuten om te laden en toont vervolgens de herhalende advertentie opnieuw
Het is een goede game, maar ik heb drie sterren gegeven omdat er iets is vergrendeld, dus ik stel voor dat in de nieuwe update de vergrendelde dingen open waren en ik zei dat jullie allemaal deze game moesten installeren
Gud maar 🙄 alles is vergrendeld, hoe kunnen we genieten van het spel als sommige winkels op slot zijn, waar is het plezier daarin, maar het verbaast me niet dat alle Coco-spellen zo zijn, dus waarom zouden we ons er druk over maken
Deze game is geweldig en mijn favoriete onderdeel is de levering omdat je de kans krijgt om gratis te ontwerpen en het enige saaie is dat als je wint, je niets krijgt. Je kunt deze app installeren, het is jouw keuze
Geweldige app, maar ik heb een klein probleem omdat hij elk moment vastloopt
Ik haat dit spel😓omdat Geen lippenstift,geen haarkleur,geen broek,geen sieraden,geen schoenen......👿👿👿
geweldig
Stylist Girl: Make Me Fabulous নৈমিত্তিক whzj